isuzu videos

بورڈ آف ڈائریکٹر کا پروفائل

رضا کُلی خان خٹک
ڈائریکٹر
رضا کولی خان خٹک ، ایم اے (آکسن) کی تعلیم ایچی سن کالج لاہور اور برسنز کالج آکسفورڈ سے ہوئی جہاں سے انہوں نے 1961 میں اعزاز کے ساتھ گریجویشن کیا۔ اس کے بعد انہوں نے فیملی بزنس میں اپنے والد کے ساتھ شمولیت اختیار کی اور اس وقت وہ ’بی بی جی‘ گروپ آف کمپنیز کے چیئرمین ہیں۔
علی کُلی خان خٹک
چیئرمین
مسٹر علی کُلی خان خٹک کی تعلیم ایچی سن کالج لاہور سے ہوئی اور انہوں نے 1964 میں رائل ملٹری اکیڈمی سینڈورسٹ سے گریجویشن کی اور قائداعظم یونیورسٹی ، اسلام آباد سے ماسٹر ڈگری حاصل کی۔ ان کا تعلق پاکستان کے ایک ممتاز فوجی گھرانے سے ہے۔ انہوں نے 1998 میں پاک فوج سے چیف آف جنرل اسٹاف کی حیثیت سے ریٹائرمنٹ حاصل کی ، اس سے قبل ، انہوں نے مختلف عہدوں پر فائز ہونے کے علاوہ ، ڈائریکٹوریٹ جنرل ملٹری انٹیلیجنس (ڈی جی ایم آئی) کو بھی ہدایت کی۔ اپنے کیریئر کے دوران انہیں "ہلالِ امتیاز" سے نوازا گیا۔ ریٹائرمنٹ کے بعد اس نے فیملی بزنس میں شمولیت اختیار کی جس میں ٹائر مینوفیکچرنگ ، آٹوموبائل ، انشورنس ، کاٹن اسپننگ ملز ، وولن ٹیکسٹائل ، فنانس ، تعمیرات اور تجارتی خدمات کی کمپنیاں شامل ہیں۔
احمد کُلی خان خٹک
سی ای او / ڈائریکٹر
مسٹر احمد کُلی خان خٹک نے 1969 میں پاک فضائیہ (پی اے ایف) اکیڈمی رسالپور سے گریجویشن کی اور تقریبا 21 سال تک پی اے ایف کی خدمات انجام دیں۔ اس نے متعدد تمغے اور اعزازات جیتا جن میں مائشٹھیت ، سوارڈ آف آنر اور ستارہ بصالت شامل ہیں۔ فائٹر پائلٹ کی حیثیت سے ایک ممتاز کیریئر کے بعد ، (جس نے پی اے ایف میں ایف 16 فائٹر طیاروں کو شامل کرنے میں ایک اہم کردار بھی شامل کیا تھا) ، اس نے فیملی بزنس ، بیبوجی گروپ آف کمپنیوں میں شمولیت اختیار کی۔ وہ آل پاکستان ٹیکسٹائل مینوفیکچررز ایسوسی ایشن (اے پی ٹی ایم اے) اور پاکستان آٹوموبائل ایسوسی ایشن (پاما) کے چیئرمین بھی رہ چکے ہیں جو پاکستان میں ایسوسی ایشن کی قیادت کررہے ہیں۔
محترمہ شہناز سجاد احمد
ڈائریکٹر
مسز شہناز سجاد احمد نے یونیورسٹی آف پشاور سے بی ایس سی کی ڈگری حاصل کی اور 20 سالوں سے ببوجی گروپ کمپنیوں میں خدمات انجام دینے والے اپنے والد کی فیملی بزنس میں شامل ہوگئے۔ اس وقت وہ بنو اونس ملز لمیٹڈ ، جو ایک بیبوجی گروپ کمپنی کی سی ای او ہیں۔
میجر (ر) محمد ضیاء
ڈائریکٹر
مسٹر محمد ضیاء پاک فوج کے ریٹائرڈ میجر ہیں۔ ان کے پاس آٹوموبائل انڈسٹری کا وسیع تجربہ ہے اور اس وقت وہ گندھارا نسان لمیٹڈ کے بورڈ میں بھی خدمات انجام دے رہے ہیں۔
سہیل حمید
آزاد ڈائریکٹر
مسٹر سہیل حمید انسٹی ٹیوٹ آف چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس آف پاکستان کے فیلو چارٹرڈ اکاؤنٹنٹ ہیں ، تیل و گیس ، ٹکنالوجی ، آٹوموبائل ، ٹیکسٹائل ، ایف ایم سی جی اور تعمیر سمیت مختلف صنعتوں میں 40 سال (مشرق وسطی میں 26 سال) کا متنوع تجربہ رکھتے ہیں۔
شاہد کمال خان
آزاد ڈائریکٹر
ائیر کموڈور (ر) شاہد کمال خان کو 1966 میں پی اے ایف میں ایک فائٹر پائلٹ کی حیثیت سے ذمہ داری سونپی گئی تھی۔ ان کی قابل خدمات کی خدمات کے لئے ، ایئر سیڈر۔ شاہد کو حکومت پاکستان نے تمغہ بسالت اور ستارہ باسالات دونوں سے نوازا تھا۔ وہ رائل ایئر فورس اکیڈمی ، کرانویل سے فارغ التحصیل ہے اور اس نے یونیورسٹی آف سدرن کیلیفورنیا میں سسٹم سیفٹی کورس بھی مکمل کرلیا ہے۔ وہ متحدہ عرب امارات میں واقع محدود ذمہ داری کمپنی (ایل ایل سی) اور ایم ٹی ای سی انٹرپرائز ، جو پاکستان میں رجسٹرڈ ملکیتی ملکیت ہے ، ایکسیلیم ایف زیڈ سی کے سی ای او ہیں۔